• Почетна
  • Вести
  • Министар на потписивању протокола о сарадњи Пошта Србије и Пореске управе из области е-управе

Вести

Министар на потписивању протокола о сарадњи Пошта Србије и Пореске управе из области е-управе

ДАТУМ: 06.02.2009.

Потписивањем Протокола о сарадњи Јавног предузећа ПТТ саобраћаја "Србија" и Пореске управе у области е-управе, Пошта Србије је постала први велики порески обвезник који је пореску пријаву доставио електронски - коришћењем квалификованих електронских сертификата, истакли су потписници тог документа. Министар за државну управу и локалну самоуправу Милан Марковић, који је присуствовао потписивању протокола, подсетио је на активности ресора на чијем је челу у области е-управе. "Очекујемо да ће Пошта бити овлашћени посредник у дистрибуцији електронског документа, што је важно због имплементације електронских потписа за државне институције и веће кориснике. Наша је жеља да доношењем нових закона омогућимо коришћење ових сервиса за сва физичка лица", рекао је генерални директор Јавног предузећа ПТТ саобрацхаја Горан Ћирић. Истакавши да Пореска управа прва почиње са системом е-управе, директор те управе Драгутин Радосављевић је рекао да је министарство за државну управу и локалну самоуправу носилац тог пројекта јер је задужено за реализацију е-управе у Србији. "Пореска управа ће овим добити много на квалитету услуга које пружа пореским обвезницима, а они ће с друге стране имати могућност увида у своје стање и евиденцију", објаснио је Радосављевић. Према речима министра за државну управу и локалну самоуправу Милана Марковића, у наредне три године у домену е-управе могли бисмо да имамо све субјекте обједињене на једном месту. Он је навео да министарство спроводи низ активности како би у наредним годинама већина послова могла да се одвија електронски и поједностављено. Подсетивши да је Предлог закона о матичним књигама у скупштинској процедури, он је рекао да је аутоматизација матичних књига предуслов за примену законске одредбе да грађани изводе могу да узму било где без обзира на место вођење матичне књиге. “У сарадњи са министарством за телекомуникације и информационо друштво, разделили смо рачунарску опрему за модернизацију рада градских и општинских управа, а то је само део средстава која ће Република издвојити за ту намену”, истакао је Марковић. Према његовим речима, идеја министарства је и стварање централног бирачког регистра. “У целости, модернизација рада органа државне управе неопходна је ради добијања савременије и ефектније администрације”, закључио је министар за државну управу и локалну смаоуправу.